לגור בבית הנשיא...

הדירה הפרטית של שמעון פרס ז"ל, בגדלי נאמן בצפון ת"א, מוצעת למכירה בכ -6 מיליון ₪.

בחלוף שנה לפטירתו של שמעון פרס ז"ל, ראש הממשלה לשעבר והנשיא ה -9 של מדינת ישראל, דירתו הפרטית  במתחם מגדלי נאמן בצפון ת"א מוצעת למכירה. המחיר המבוקש 5.8 מיליון שקל.

 

מתחם מגדלי נאמן, צפון ת"א. צילום: V360

 

שמעון פרס ז"ל רכש את הדירה במגדלי נאמן כבר בשנת -2012, עוד בשלב הבנייה של המגדל, אך בפועל התגורר בה רק לאחר סיום כהונתו כנשיא המדינה בשנת - 2014 ועד פטירתו בשנת -2017.

 

הדירה עומדת למכירה ללא תכולה, למעט ספריה וארונית קבועות, בהן אכסן פרס תעודות ופרסי הוקרה, ביניהם גם פרס נובל לשלום.

 

צילום: V360

 

צילום: V360

 

הדירה ממוקמת בקומה השישית של המגדל, ממנה נשקף נוף לים התיכון. יש בה שלושה כיווני אוויר: דרום, מזרח ומערב. היא פרוסה על שטח של 150 מ"ר ומרפסת בשטח של 22 מ"ר.

כמו כן, כוללת הדירה ארבעה חדרים, מחופה כולה פרקט טבעי ויש לה שתי חניות צמודות ומחסן.

 

תוכנית הדירה. צילום: V360

 

מרפסת עם נוף מלא לים. צילום: V360

 

פרויקט מגדלי נאמן, בו ממוקמת הדירה, הוא פרויקט יוקרתי ליד חוף הצוק בת"א, מדובר במתחם פרטי וסגור הכולל לובי יוקרתי מעוצב וממוזג, עם עמדת שמירה לאורך כל שעות היממה שמנוהלת ע"י חברת ניהול.

עוד במתחם מועדון כושר עם בריכת שחיה וסאונה לשימוש הדיירים, גינה מעוצבת ומוארת, שבילי הליכה ומקומות ישיבה, בית כנסת לשימוש הדיירים, מעליות מפוארות ועוד.

 

הלובי המפואר של המתחםצילום: V360

 

מועדון כושר ובריכה פרטית של המתחם. צילום: V360

 

מסוכנות רימקס אושן ת"א אשר קיבלו בלעדיות לשיווק הנכס נמסר כי לעובדה שהתגוררה אישיות מוכרת בנכס אין השפעה על התמחור שלו, שנקבע ברף העליון לפי שיקולים שונים של הערכת נכס.

 

שירלי ורנר, זכיינית רי/מקס אושן ת"א מסרה: "לשווק ולמכור דירה של אישיות כה מוערכת זה מרגש מאוד. הדירה פרקטית וחמימה, לא מנקרת עיניים והיא לחלוטין משקפת את האישיות הצנועה של שמוען פרס ז"ל".